title-banner

prudutti

Tetramisole cloridrato-CAS 5086-74-8

Breve descrizzione:

Nome di u Produttu: Specificazione Tetramisole HCL: 99% Cas No: 5086-74-8 Aspettu: Polvere cristallina bianca Formula moleculare: C11H12N2S.HCl Pesu moleculare: 240,75 Certificatu: ISO / Halal / Kosher / SGS Tetramisole hydrochloride hè adupratu cum'è antielminticu in u trattamentu di parechji nematodi in particulare in applicazioni veterinarie. Tetramisole hè un mischju racemicu. A forma levo, u levamisole hè più attiva. L'Antelminticu (ancu scrittu antielminticu) hè una sustanza chimica aduprata per espulsà o distrughje a tenia in l'animali domestichi.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Chì hè Tetramisole cloridrato?

U cloridrato di Tetramisole hè un antielminticu à spettru largu, adupratu principalmente per respingà i vermi rotondi è i hookworms.
U cloridrato di Tetramisole pò migliurà a resistenza di u paziente à e batterie è l'infezioni. Pruvenza per u cancheru di u pulmone, u cancheru di u senu dopu a chirurgia o a leucemia acuta, peghju limfoma dopu a chimioterapia cum'è trattamentu adiuvante.

Funzione di cloridrato di Tetramisole

Tetramisole hydrochloride pò esse adupratu per malatie autoimmune cume artrite reumatoide, lupus eritematoso e influenza superiore, infezioni respiratorie in i zitelli, epatite, dissenteria bacillare, furuncule, ascessi, ecc. I risultati preliminari di test per l'asma bronchiale refrattariu si sò rivelati efficaci à breve .

Description Pòlvara bianca Cunforme
Identificazione IR Cunforme
  HPLC Cunforme
Metal pisanti ≤10ppm 5ppm
Pb ≤3ppm 1.5ppm
Hg ≤0.1ppm 0.05ppm
Cd ≤1ppm 0.2ppm
Pèrdita di siccà ≤0,5% 0.12
Residuu nantu à lgnition ≤0,1% 0,03
Impurità unica ≤0,5% 0.12
Impurità tutale ≤1,0% 0.29
Total batteri ≤1000cfu / g <1000
Levitu è ​​muffa ≤100 cfu / g <000
E.coli / 25g Assente Assente
Salmonella / 25g Assente Assente
Assay ≥99,0% 99,4%
Cunclusione Cunforme cù e norme USP / EP

Applicazione di cloridrato di Tetramisole

U cloridrato di Tetramisole hè statu uriginale adupratu cum'è antihelminticu per trattà infestazioni di vermi sia in l'omu sia in l'animali. A maiò parte di e preparazioni commerciali attuali sò destinate à un usu veterinariu cum'è vermicella in bovini, suini è ovini. Tuttavia, u clorhidrato di tetramisole hà ancu guadagnatu recentemente a primura trà l'aquaristi cum'è un trattamentu efficace per l'infestazioni di vermicelli Camallanus in pesci tropicali d'acqua dolce. Hè un antielminticu à spettru largu, adupratu per cuntrullà u vermu tordu è u tufu.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu